Aankomst in Richards Bay - Reisverslag uit Richards Bay, Zuid-Afrika van Mariette Lange - WaarBenJij.nu Aankomst in Richards Bay - Reisverslag uit Richards Bay, Zuid-Afrika van Mariette Lange - WaarBenJij.nu

Aankomst in Richards Bay

Door: Mariëtte

Blijf op de hoogte en volg Mariette

09 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Richards Bay

Na het ontbijt bij La Loggia ( wat een zuurpruimen daar, niet aan te bevelen), op naar Richards Bay.

Prachtige rit van een uur of 2,5, maar we hebben er langer over gedaan. Af en toe stoppen, zo ook bij een Shell. Plassen, benen strekken, wat drinken en vooral kijken.

Er was een religieuze dag voor de donkere mensen en bussen volgeladen met mensen gingen er over de weg. De stoelen waren allemaal vol en wat er nog meer in paste stond in het gangpad te dansen en te zingen. Geweldig. We hadden twee bussen voor ons, die ook naar toilet moesten. Zingend en dansend stond dat daar. Terwijl we in de rij stonden kon ik mooi even kletsen. Thomas hing aan mijn been, ze begonnen allemaal heel hard te gillen. What a sweetie. Toen we weg liepen stond zijn hoofd op onweer: hier ben ik dus helemaal klaar mee, zei hij. Hihi. Herkenbaar.

We reden RB binnen en zagen wat herkenbare plekken. Gaaf hoor, vergeleken met tien jaar geleden is het aardig uitgebreid, kan je nagaan met 40 jaar geleden.

Het hotel is helemaal geschikt. Bayshore in. Netjes, schoon en verzorgd. Een soort huisje. Ach we doen er onze ogen dicht. En dat voor € 60,00 per nacht, met z'n vieren. Hier vermaken we ons wel de komende dagen!